ładna ta kurteczka ale ja niestety nie posiadam ;(
ja mam wszystkie żakieciki z pierwszej kolekcji elle, ale niestety żadnego z nich nie sprzedaję ;)spróbuj poszukać na bazarku ;) może znajdziesz w tej cenie :)xkeylimex
barzdo ladny ale nie mam takiej
Bardzo ładne, sama chciałabym takie mieć, ale nie mam i raczej nie znam nikogo kto by takie miał ):
ładna ta kurteczka ale ja niestety nie posiadam ;(
OdpowiedzUsuńja mam wszystkie żakieciki z pierwszej kolekcji elle, ale niestety żadnego z nich nie sprzedaję ;)
OdpowiedzUsuńspróbuj poszukać na bazarku ;) może znajdziesz w tej cenie :)
xkeylimex
barzdo ladny ale nie mam takiej
OdpowiedzUsuńBardzo ładne, sama chciałabym takie mieć, ale nie mam i raczej nie znam nikogo kto by takie miał ):
OdpowiedzUsuń