ładna jest i ma fajne ubrania już ją zapisałam w moim albumie
moim zdaniem jest po prostu śliczna! ma świetne ubrania- pasujące do siebie, można tworzyć z nich fajne stylizacje :)xkeylimex
Jeszcze jej nie ubierałam ale z twarzy myślę że na pewno jest ładna :)
świetna jest!
tez jeszcze nie ubieralam
ładna jest i ma fajne ubrania już ją zapisałam w moim albumie
OdpowiedzUsuńmoim zdaniem jest po prostu śliczna! ma świetne ubrania- pasujące do siebie, można tworzyć z nich fajne stylizacje :)
OdpowiedzUsuńxkeylimex
Jeszcze jej nie ubierałam ale z twarzy myślę że na pewno jest ładna :)
OdpowiedzUsuńświetna jest!
OdpowiedzUsuńtez jeszcze nie ubieralam
OdpowiedzUsuń